Friday 25 May 2018

Rainbow background with B&W contrasting panel

For this card I pulled out the Folia set from Karin Joan/Marianne Design (KJ1723)and I stamped a few of the leaves with Versafine Onyx black ink on a panel. then traced and outline and cout it out. I also used Gefeliciteerd from KJ1721.
For the background I wetted paper and used Talens Ecoline for my rainbow.
Adhered the rainbow panel, once dry, to the cardbase and mounted the foliage panel with foamtape and adhered it  on top. Few rainbow colored glittery enamel dots, one may be hiding a mistake ;-)

Voor mijn kaart heb ik eerst een regenboog  gemaakt met Talens Ecoline en deze laten drogen.
Daarna heb ik de folia bloderen met Versafine Onyx black inkt gestempeld op wit paneel. en met poltlood een lijn getrokken waar ik hem wilde knippen. Ik wilde geen rechte rand maar ik wilde dat het leek alsof de blaadjes uitstaken.


een
Ik dacht dat het contrast tussen zwart/wit en regenboog erg mooi zou staan.
Tussen de blaadjes heb ik wat glittere enamel dots geplakt, een dekt een foutje af ;-)...
Folia KJ1723 en Gefeliciteerd KJ1721.
Het paneel heb ik met foamtape verhoogd, de regenbood gewoon met dubbelijdig plakband vastgemaakt aan de kaart basis.



No comments:

Post a Comment